• Register
  • TOS
  • Privacy
  • @NeoGAF
  • Like

shortsFortallPeople
Banned
(04-29-2016, 12:52 AM)


If this thing means more is coming then I'm not gonna lie, I'm kinda hyped. Can't seem to get any confirmations on whether it's legit or not though.
Feltrol
Member
(04-29-2016, 12:53 AM)
Feltrol's Avatar
Here we go
Chobel
I shouldn't make bets because every time I do my tag gets worse
(04-29-2016, 12:54 AM)
Chobel's Avatar
HYPE!!!
Strax
Member
(04-29-2016, 12:54 AM)
Strax's Avatar
GET2DAACHOPPAAAA
Member
(04-29-2016, 12:54 AM)
GET2DAACHOPPAAAA's Avatar
Looks like another ps1 case on the right on a desk
Big_Al
Member
(04-29-2016, 12:55 AM)
civilstrife
Oyster Oyster Oyster!
OI OI OI!
(04-29-2016, 12:55 AM)
civilstrife's Avatar
Why is it rated M tho
SpideySenses
Member
(04-29-2016, 12:55 AM)
SpideySenses's Avatar
PS1 emulation confirmed.
WooHooAlex
Member
(04-29-2016, 12:56 AM)
WooHooAlex's Avatar
Please be real, please be real, please be real
5taquitos
Member
(04-29-2016, 12:56 AM)
5taquitos's Avatar
Oh god dammit why did I even open this thread?
rob305
Banned
(04-29-2016, 12:56 AM)
I'm okay with this
strafer
member
(04-29-2016, 12:56 AM)
strafer's Avatar
Wont they get sued now? Not their property anymore
mizuk_i
Member
(04-29-2016, 12:56 AM)

Originally Posted by civilstrife

Why is it rated M tho

It's rated Kids to Adults. The old ESRB E rating basically.
GET2DAACHOPPAAAA
Member
(04-29-2016, 12:56 AM)
GET2DAACHOPPAAAA's Avatar

Originally Posted by civilstrife

Why is it rated M tho


"Kids to adults"

K-A
Ray Down
Banned
(04-29-2016, 12:56 AM)

Originally Posted by civilstrife

Why is it rated M tho

Its rated KA which was a kid rating back in the day.
Scorpion Soldier
Member
(04-29-2016, 12:56 AM)
Scorpion Soldier's Avatar

Originally Posted by civilstrife

Why is it rated M tho

I think it says KM, not M.

Edit: beat me to it.
Stilton Disco
Member
(04-29-2016, 12:56 AM)
Stilton Disco's Avatar
At this point I almost don't want a new Crash Bandicoot game.

Just ever more increasingly blatant hints that one is coming, making promises that go eternally unfulfilled.
Ms.Galaxy
Member
(04-29-2016, 12:56 AM)
Ms.Galaxy's Avatar

Originally Posted by civilstrife

Why is it rated M tho

It's rated K-A. which was the Rated E of back then.
5taquitos
Member
(04-29-2016, 12:57 AM)
5taquitos's Avatar

Originally Posted by strafer

Wont they get sued now? Not their property anymore

New stuff sure, but I'm sure Sony is allowed to show the original cover. Given that it's on the PSN store and everything.
civilstrife
Oyster Oyster Oyster!
OI OI OI!
(04-29-2016, 12:57 AM)
civilstrife's Avatar

Originally Posted by Scorpion Soldier

I think it says KM, not M.

Edit: beat me to it.

Ha, yeah. Reading on my phone. Oops!
Dr. Malik
FlatAss_
(04-29-2016, 12:57 AM)
Dr. Malik's Avatar
I will take this as confirmation. Thank you
NateDrake
Member
(04-29-2016, 12:57 AM)
NateDrake's Avatar
What's up with that thumb?
I Wanna Be The Guy
U-S-A! U-S-A! U-S-A!
(04-29-2016, 12:58 AM)
I Wanna Be The Guy's Avatar
I knew exactly what this was going to be before I clicked on the thread. Not disappointed. I swear if Sony don't reveal Crash at E3...
AcademicSaucer
Member
(04-29-2016, 12:58 AM)
AcademicSaucer's Avatar

Originally Posted by Stilton Disco

At this point I almost don't want a new Crash Bandicoot game.

Just ever more increasingly blatant hints that one is coming, making promises that go eternally unfulfilled.

Its going to come out, and its going to be an ok game that some people say its the GOAT and others say its shit. There is no other way at this point.
ActWan
Member
(04-29-2016, 12:58 AM)
ActWan's Avatar
RIP GAF
Kouriozan
Member
(04-29-2016, 12:58 AM)
Kouriozan's Avatar
Now that's just cruel, they have been "teasing" it for so long.
Sub_Level
Member
(04-29-2016, 12:59 AM)
Sub_Level's Avatar
A new proper Crash Bandicoot announced at E3 would be fantastic. Knack cannot be the only platforming effort that Sony puts forth. It simply can't.

Crash Bandicoot is the true fucking mascot of Playstation. None of this Kratos bullshit or Ballsack Boy.
Floody
Member
(04-29-2016, 12:59 AM)
Floody's Avatar

Originally Posted by strafer

Wont they get sued now? Not their property anymore

They probably got the go ahead to use it from Activision, or it's back at Sony!!!!
PlatypusDude
Member
(04-29-2016, 12:59 AM)
PlatypusDude's Avatar
I was expecting Unkarted, but I'll take this. I wonder what the blatant Crash teasing will be at E3 this year that won't amount to anything.
Guymelef
Member
(04-29-2016, 12:59 AM)
Guymelef's Avatar
Share button, how it works?
Kyolux
Member
(04-29-2016, 12:59 AM)
Kyolux's Avatar

Originally Posted by GET2DAACHOPPAAAA

Looks like another ps1 case on the right on a desk

Looks like Oddworld to me? I dunno... probably not.
sixteen-bit
Member
(04-29-2016, 12:59 AM)
what happens when u put it in a playstation?
wig
Member
(04-29-2016, 12:59 AM)
wig's Avatar

Originally Posted by NateDrake

What's up with that thumb?

It looks like a child's thumb...
GET2DAACHOPPAAAA
Member
(04-29-2016, 01:00 AM)
GET2DAACHOPPAAAA's Avatar

Originally Posted by Kyolux

Looks like Oddworld to me? I dunno... probably not.


Yea I was thinking Oddworld too...
GinoFelino
Member
(04-29-2016, 01:00 AM)
GinoFelino's Avatar
Yep, this is the moment. THIS IS IT.

I'm now hyped beyond belief.

Tnx OP.
ciddative
Member
(04-29-2016, 01:00 AM)
ciddative's Avatar
Why are people thinking this means a Crash game is coming?

Naughty Dog featuring one of their IPs as an easter egg in their newest game...

It's a portent of nothing, they did it in TLOU, were people screaming about a new Jak game incoming then?
WordsintheWater
Member
(04-29-2016, 01:00 AM)
WordsintheWater's Avatar

Originally Posted by Guymelef

Share button, how it works?

Maybe a blocked scene
funkystudent
Member
(04-29-2016, 01:00 AM)
funkystudent's Avatar

Originally Posted by Guymelef

Share button, how it works?

Share button can be blocked for pre release games. I think MGSV did that.

Originally Posted by civilstrife

Why is it rated M tho

Gritty reboot.


Its probably fake.

And its K&A which was basically what came before "E for everyone"

The fact they are using ESRB branding in combination with a old, outdated rating makes me think its probably fake.

The ESRB doesn't like people using its ratings system for gags.


Wait for more proof before jumping the gun. This seems like it could easily be a photoshop.
Dawg
Member
(04-29-2016, 01:00 AM)
Dawg's Avatar
It's just an easter egg, don't get your hopes up.

Like, every Uncharted game has had them.
MoonFrog
Member
(04-29-2016, 01:00 AM)
MoonFrog's Avatar
I see M not K-A but I can sort of see that as a mistake on my part: similar number of ups and downs.

Also, makes me remember how I thought the change to E was dumb back in the day.
orthodoxy1095
Banned
(04-29-2016, 01:00 AM)

Originally Posted by GET2DAACHOPPAAAA

Looks like another ps1 case on the right on a desk

Yeah can't quite make it out.
I Wanna Be The Guy
U-S-A! U-S-A! U-S-A!
(04-29-2016, 01:01 AM)
I Wanna Be The Guy's Avatar

Originally Posted by Sub_Level

A new proper Crash Bandicoot announced at E3 would be fantastic. Knack cannot be the only platforming effort that Sony puts forth. It simply can't.

Crash Bandicoot is the true fucking mascot of Playstation. None of this Kratos bullshit or Ballsack Boy.

Knack was not a platforming effort from Sony. Knack is not a platformer.

Also.....who's Ballsack Boy supposed to be?
AgentChris
Member
(04-29-2016, 01:01 AM)
AgentChris's Avatar
Can't wait for the prodigal marsupial to return.
Hip Hop
Member
(04-29-2016, 01:01 AM)
Hip Hop's Avatar

Originally Posted by civilstrife

Why is it rated M tho

Somebody needs glasses.
georly
Member
(04-29-2016, 01:01 AM)
georly's Avatar
Haha, @neogafNewThreads embeds the image for everyone on twitter to see ;_;

Cool beans, though.
GinoFelino
Member
(04-29-2016, 01:02 AM)
GinoFelino's Avatar

Originally Posted by Dawg

It's just an easter egg, don't get your hopes up.

Like, every Uncharted game has had them.

Nope, too late. Hopes are up.

IT'S HAPPENING.
slick7rick
Member
(04-29-2016, 01:02 AM)
slick7rick's Avatar
Fuck you, ND. Don't tease us like this!
SpideySenses
Member
(04-29-2016, 01:02 AM)
SpideySenses's Avatar

Originally Posted by NateDrake

What's up with that thumb?

Oh God, Megan Fox is a playable character. That's a bigger spoiler than I needed to see, I'm outta here.
orthodoxy1095
Banned
(04-29-2016, 01:02 AM)

Originally Posted by georly

Haha, @neogafNewThreads embeds the image for everyone on twitter to see ;_;

Cool beans, though.

Lmaoooo. People really need to go on Bosman-style blackout if they're serious about it.
jjasso21
Member
(04-29-2016, 01:02 AM)
jjasso21's Avatar
Hyped. Here's hoping something for Crash will be released.

Thread Tools