• Register
  • TOS
  • Privacy
  • @NeoGAF

Flying Wonkey
Member
(06-09-2014, 08:14 AM)
Flying Wonkey's Avatar
https://www.youtube.com/watch?v=MStzY-L4LzI

Originally Posted by ponpo

https://www.youtube.com/watch?v=k6bf-PEyh2c

https://mega.co.nz/#!IRZDjCoA!mSpdxB...t3kzcjtopcwldY

Last edited by EmCeeGramr; 06-09-2014 at 04:52 PM.
the_batman
Member
(06-09-2014, 08:15 AM)
the_batman's Avatar

Originally Posted by Flying Wonkey

https://www.youtube.com/watch?v=MStzY-L4LzI

Lock if old, just saw it now.

oh fuck
BlastProcessing
Member
(06-09-2014, 08:15 AM)
BlastProcessing's Avatar
Well, glory be!
De_Legend
Member
(06-09-2014, 08:15 AM)
De_Legend's Avatar
Oh snap!
Silky
Banned
(06-09-2014, 08:15 AM)
IM NUCLEAAAAAAAAAAAAAAAARRR
RE_Player
Member
(06-09-2014, 08:16 AM)
RE_Player's Avatar
Really did not like the song choice.
golem
Member
(06-09-2014, 08:16 AM)
golem's Avatar
Dat vulture
Rurunaki
Member
(06-09-2014, 08:16 AM)
That time difference..
Citizen_Insane
Member
(06-09-2014, 08:16 AM)
Citizen_Insane's Avatar
OH SHIT
kuppy
Member
(06-09-2014, 08:16 AM)
kuppy's Avatar
HOLY
perfection

Amazing trailer.
Wishmaster92
Member
(06-09-2014, 08:16 AM)
Wishmaster92's Avatar
Woah woah! !!!!

Edit: Farewell sleep
Last edited by Wishmaster92; 06-09-2014 at 08:19 AM.
xxracerxx
Member
(06-09-2014, 08:16 AM)
xxracerxx's Avatar
Ha.
Sai-kun
Member
(06-09-2014, 08:17 AM)
Sai-kun's Avatar
Ohhhhhh hello.
Para11ax
Member
(06-09-2014, 08:17 AM)
Para11ax's Avatar
On a scale of 1-10 how spoilery?
henhowc
(06-09-2014, 08:17 AM)
henhowc's Avatar
dat pony tail
Burritoad
Junior Member
(06-09-2014, 08:17 AM)
Burritoad's Avatar
LOL Coming 1984
BUNTING1243
Member
(06-09-2014, 08:17 AM)
BUNTING1243's Avatar
It's weird how Kojima likes the handheld feel in cutscenes even when the camera is moving in impossible positions.
kuroneko0509
Member
(06-09-2014, 08:17 AM)
kuroneko0509's Avatar
Oh ywesss
ezekial45
I have assigned to you one day for each year its punishment will last.
(06-09-2014, 08:17 AM)
ezekial45's Avatar
COMING 1984
Chamber
love on your sleeve
(06-09-2014, 08:18 AM)
Chamber's Avatar
Konami fucked up.
Dr Duncan Steel
Member
(06-09-2014, 08:18 AM)
Dr Duncan Steel's Avatar
I am already ashamed....
Buckethead
Member
(06-09-2014, 08:19 AM)
Buckethead's Avatar
Kojima can't edit or direct for shit.
xkramz
Member
(06-09-2014, 08:19 AM)
xkramz's Avatar
Hype!!
robotrock
Member
(06-09-2014, 08:19 AM)
robotrock's Avatar
HOLY SHIT
foxuzamaki
Doesn't read OPs, especially not his own
(06-09-2014, 08:19 AM)
foxuzamaki's Avatar
Well fuck
Colonel Nasty
Member
(06-09-2014, 08:19 AM)
Colonel Nasty's Avatar
Knives!
Trigonometrize.
Member
(06-09-2014, 08:19 AM)
Trigonometrize.'s Avatar
Coming 1984 to your Nintendo Entertainment System. Your parents help you hook it up!
Smellycat
Member
(06-09-2014, 08:20 AM)
Smellycat's Avatar
Wait, is this leaked, or is it supposed to be revealed now?
potam
Ask me about my terrible taste.
(06-09-2014, 08:20 AM)
potam's Avatar
Oh man. Oh man. I always forget how much I'm looking forward to this game.
Forceatowulf
G***n S**n*bi
(06-09-2014, 08:20 AM)
Forceatowulf's Avatar
Looks gooooood :D

Can't wait.
Inorigo
Member
(06-09-2014, 08:21 AM)
Inorigo's Avatar
Kojima can edit his ass off, goddamn. Incredible song and I love the release date trolling.
bobbychalkers
Member
(06-09-2014, 08:21 AM)
bobbychalkers's Avatar
I have yet to beat a MGS game but the trailers are hype as fuck.
Yaphett Kotto
Member
(06-09-2014, 08:21 AM)
Yaphett Kotto's Avatar
In.
Contralto
Junior Member
(06-09-2014, 08:21 AM)
Contralto's Avatar
I don't know about that editing, but WOW, 2:20-3:00 looked amazing to me.
wmlk
Member
(06-09-2014, 08:21 AM)
wmlk's Avatar
WOW
RE_Player
Member
(06-09-2014, 08:21 AM)
RE_Player's Avatar
I feel bad for Microsoft if they were going to debut this trailer like last year's MGSV trailer.
Soma
Member
(06-09-2014, 08:22 AM)
Soma's Avatar
well uh

alright then!
Gloam
Member
(06-09-2014, 08:22 AM)
Gloam's Avatar
Cool trailer, don't know about that song though... Enjoyed the knife fights.
Flunkie
Member
(06-09-2014, 08:22 AM)
Flunkie's Avatar
That last scene, damn.

"Coming 1984" lol
sn00zer
(06-09-2014, 08:22 AM)
sn00zer's Avatar
Seemed a'ight
Cow Goes Moo
Member
(06-09-2014, 08:22 AM)
Cow Goes Moo's Avatar
shiny knives
EmCeeGramr
away from a PC for a while so please PM the ever helpful stumpokapow for all of your burning requests
(06-09-2014, 08:22 AM)
EmCeeGramr's Avatar
I actually didn't like it. There were a few good moments at the start and end but the middle was just a jumble of punches and kicks and knives being flashed.
the_batman
Member
(06-09-2014, 08:22 AM)
the_batman's Avatar
holy shit, there's so much going on. and it's pretty heavy stuff.

Originally Posted by EmCeeGramr

I actually didn't like it. There were a few good moments at the start and end but the middle was just a jumble of punches and kicks and knives being flashed.

yeah but did you notice who was getting punched and stabbed? Huey and Eli
SiteSeer
Member
(06-09-2014, 08:22 AM)
SiteSeer's Avatar
v has come to
McDougles
Member
(06-09-2014, 08:22 AM)
McDougles's Avatar

Originally Posted by Buckethead

Kojima can't edit or direct for shit.

Originally Posted by Inorigo

Kojima can edit his ass off, goddamn. Incredible song and I love the release date trolling.

Contradicting reports. Apologies are in order.
Last edited by McDougles; 06-09-2014 at 08:36 AM.
Papercuts
fired zero bullets in the orphanage.
(06-09-2014, 08:22 AM)
Papercuts's Avatar
For being 5 and a half minutes I don't feel like that really showed much of anything. Seems like dudes are gonna get fucked up in this game though.
Wario64
works for Gamestop (lol)
(06-09-2014, 08:22 AM)

Originally Posted by Smellycat

Wait, is this leaked, or is it supposed to be revealed now?

Unlisted, lol. I saw someone tweet it
Forceatowulf
G***n S**n*bi
(06-09-2014, 08:22 AM)
Forceatowulf's Avatar
The next game in the series has to be a Metal Gear Remake right? How is this not going to eventually lead in to that and end the series for good.
Iceblade
Member
(06-09-2014, 08:22 AM)
Iceblade's Avatar
Holy shit. Hats off to Kojima for tackling this sort of subject matter. I've always loved his games' sociopolitical commentary.

Great song choice, too.
Y0j1mb0
Member
(06-09-2014, 08:23 AM)
Y0j1mb0's Avatar
Can't wait for this.

Thread Tools