Halo 5: Guardians |OT4| You picked a helluva week to join up

Fuchsdh

Member
Jan 14, 2012
19,575
0
460
USA


Previous OTs: |OT3| |OT2| |OT1|
Related Threads: Halo 5 Forge | Halo 5 Guardians Launch Montage | Halo Lore Thread

If you don't know what Halo 5 is, best start here.
(Runner-up OT title was Forerunner's but I cannot abide Fallout Boy no matter the quality of pun. And the "Infection free since 2015" one but then the teaser for next update had Infection. Missed it by that much.)

News:
*Halo 5 Forge on Windows 10 and Anvil's Legacy coming soon
*Warzone Firefight Live!

Updates:
Halo 5 is currently scheduled for content updates with new maps, armor, game types and REQs up until June 2016. Click a banner to be taken to the Halo Waypoint page for each update.


Community Sites:
Wall of Shame OT3:
A new challenger emerges!

 

BraXzy

Member
Sep 6, 2012
12,826
0
0
Manchester, UK
Forerunner's but I cannot abide Fallout Boy no matter the quality of pun. And the "Infection free since 2015" one but then the teaser for next update had Infection. Missed it by that much.)
God damn it 343. You couldn't keep it from us a bit longer? I almost had my moment :D
 

BlackJet

Member
Oct 3, 2013
564
0
0
Yay new OT!

Does anyone know if there is an empty space in the HaloGaf company? Mine is dead or at least feels like it.
 

link1201

Member
May 20, 2011
4,422
15
535
Yay new OT!

Does anyone know if there is an empty space in the HaloGaf company? Mine is dead or at least feels like it.
It's been awhile since there's been a purge perhaps something will open up. I think you can apply even if it's full though.
 

EYEL1NER

Member
Mar 20, 2009
7,974
7
815
USA
New OT!!!

I saw my first "Betrayed - Do you wanna kick this player?" message today. It was in Grifball, where a certain level of betrayals is to be expected. I actually got messages for two separate people and they weren't intentional. Some dumbass teammate of course starts kicking them though. How the hell are we gonna win down by one or two people?
 

Haruko

Member
Apr 5, 2013
1,524
0
0
Almost a half hour and we're still on page 1?

Halo is dad confirmed
I should be on tonight
 

Cranster

Banned
May 8, 2015
2,847
2
0
Should be OT:20 or something if you count the original HaloGaf OT's. Anyway's, I like that the Warzone REQ UI is more responsive, made the game less frustrated when you had to make quick decisions during respawn.
 
Oct 28, 2015
955
0
0
My internet is down because of isp problems so hoping to play a lot as soon as it gets fixed. Need to get rid of all the rust I have since haven't played a lot of halo recently. Want to see that new arena map in action.
 

Twin Tails

Member
Aug 8, 2013
19,054
1
435
H̨̖͚͔͛͐̈́͗̀ͭ̇̿͞ͅả̴͎̱͖̖̳̗̤͐ͤ̉͆ͬ͠l̮̳̗̣ͥ̐̀͊o͕̞͎̪̤͂̅͒͑̅̅
 

Poker Face

Member
Jan 16, 2011
8,712
0
520
New thread smell.

Probably gonna jump back into Halo 5, anyone know where I can buy a Halo 5 digital code? One of my friends really wants to play but can't spend 60 bucks right now and wants digital
 

ZeezbruhTV

Member
Feb 16, 2015
1,340
0
0
Spot for sale, pm me offers.

EDIT: SPOT SOLD TO-DEPENDS!

When you gotta shit on kids, Depend on us to do it hygienically.

 

EYEL1NER

Member
Mar 20, 2009
7,974
7
815
USA
Man, if they fixed the spawns on Urban, I would hate to have seen it before it got pulled from rotation. I'm not complaining about the spawns on it, just saying it was a tough one to try to defend when I just played it for the first time right now.
 
Aug 29, 2007
7,081
421
910
40
Land of the OKC Thunder
First page? Woo! New OT in da house!

Edit: barely made first page. Whew! I even made the wall of shame. That never happens. So proud. I would like to thank all of the people of halogaf for not putting me on ignore and the wonderful people of 343 for giving me something to yap about on a daily basis. I mean it you have all been great!