• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

strafer

member
03kkdxr.jpg

cUbn6LH.jpg

l4oeGfS.jpg

XcinbDy.jpg

HfV3PwO.jpg

CCjg4Y1.jpg

02VPvQS.jpg

xmhqa1Z.jpg

BgacNeZ.jpg

DLWKlPM.jpg

gs5uJ5O.jpg

ou8YPXe.jpg

GeTescK.jpg
 

Keasar

Member
För inihelvete Martin...

Han som va den roligare programledaren i Time Out, föredrog det över Parlamentet när dem sändes.
 

berzeli

Banned
Vad då för mardrömshistorier?
Det täcks i artikeln, men just att Timell är en riktigt svår jävel att jobba med. Skriker åt folk förolämpar dem etc.
Om vi går till tredjehands historier så ska han varit så pass dryg mot assistent/praktikant att denne bröt ihop mer eller mindre totalt under en inspelning.
Och om vi går till Flashb- nej det gör vi inte.
 

berzeli

Banned
Om vi går till tredjehands historier så ska han varit så pass dryg mot assistent/praktikant att denne bröt ihop mer eller mindre totalt under en inspelning.
Praktikant tydligen och dryg känns ju minst sagt som en underdrift, antar att det är den händelsen det här åsyftar:
Produktionsbolaget Meter har inlett en internutredning efter rapporterna om att en TV4-profil anklagats för sexuella övergrepp. Nu tas programledaren ur tjänst.
...
Produktionsbolaget Meter har haft ett krismöte och informerat sina anställda om att en internutredning pågår. Under utredningen har det framkommit att en praktikant ska ha blivit utsatt av tv-profilen, enligt Meters Nicke Johansson.
(Meter är produktionsbolaget bakom Äntligen Hemma)
Men det kan ju vara fler. Jävligt synd att det har fått fortgå så länge som det har.
 
Både Discorden och Reset är stängda för registrering för tillfället av logistiska skäl, men tanken är att registreringsprocessen blir densamma som för GAF när allt har lugnat ned sig.
 

BeeDog

Member
Någon på omstartseran som har möjlighet att få in en? Saknar tålamod nog att vänta på den öppna registreringsprocessen :D
 
Tror tyvärr inte att man kan "fixa in" folk. Allt sköttes via tidsbegränsade invites som gick ut till olika communities. Jag kom in via Dota-gaf till exempel. Den invite-vågen kom och gick. Ingen aning om hur man ska komma in nu innan det blir öppen registrering.
 

eot

Banned
Tror tyvärr inte att man kan "fixa in" folk. Allt sköttes via tidsbegränsade invites som gick ut till olika communities. Jag kom in via Dota-gaf till exempel. Den invite-vågen kom och gick. Ingen aning om hur man ska komma in nu innan det blir öppen registrering.

Finns en ny discord som kommer bjuda in folk till omstarten ikväll eller under natten
 

Kattbuss

Member
Jag är 35 år. Ska jag behöva lära mig vad en discord är för att kunna komma in på omstarten? Ska jag behöva skaffa snapchat härnäst?
Gubbe
 

eot

Banned
Jag är 35 år. Ska jag behöva lära mig vad en discord är för att kunna komma in på omstarten? Ska jag behöva skaffa snapchat härnäst?
Gubbe

Discord är typ som IRC, med skillnaden att du kan läsa meddelanden som skrevs när du inte var online utan en BNC
 

Yoshichan

And they made him a Lord of Cinder. Not for virtue, but for might. Such is a lord, I suppose. But here I ask. Do we have a sodding chance?
Top Bottom