• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Batman: Arkham City Screenshots [Teaser Post 535]

Cdammen

Member
Apr 6, 2006
5,690
1
1,030
Sweden
I want to say bullshots (some more than others) but then I remembered how good the original looked, especially the textures.
 

Smokey

Member
Nov 15, 2005
41,213
1
1,515
www.twitch.tv
Damn, looks nice.

I still haven't played the 1st though!

Cdammen said:
I want to say bullshots (some more than others) but then I remembered how good the original looked, especially the textures.
Coming out in 2011, pretty sure one could get it to look like that (on PC)
 

Retro

Member
Dec 7, 2008
16,340
1
935
Looking good. If we can go flying across the rooftops of Gotham (even a small section of it), swinging around on grapple hooks and tearing things up in the Batmobile... well... damn. That'd be just fine by me. :lol
 

subversus

I've done nothing with my life except eat and fap
Oct 26, 2009
24,268
0
0
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK

they said they've changed the detective mode, wtf is this?
 

Salz01

Member
Jan 21, 2010
2,464
39
765
I just started laughing, because I so want this now. Painful year wait. (But I wonder if those shots are bullshots)
 

RavenFox

Banned
Dec 26, 2005
7,813
0
0
www.cafemaroon.com
GAF this is it. I can retire from gaming with this game. Holy graphics Batman. Oh my goodness at Harley Quinn. Would be cool to get a Holly reveal in this game to. *drools*
Cdammen said:
I want to say bullshots (some more than others) but then I remembered how good the original looked, especially the textures.
PC bro. Kiss the chips.
 

-Winnie-

Member
Aug 20, 2008
2,674
0
750
Melbourne
www.samuraipunk.com
Looks great, but I wish there was a little bit of evolution in Batman's suit. I just rewatched The Dark Knight the other day and I liked the progression from the old-rubbery suit to the more modern badass one.
 

Arnie

Member
Apr 15, 2007
30,599
0
0
God this game looks good, if it wasn't for UC2 the original would've been my GOTY.
 

ALaz502

Member
Dec 6, 2008
1,270
228
935
Wow...loving it...loving it lots.

It looks like they are REALLY focusing on making the characters and world look incredible. Probably because they don't have mess with core gameplay much since Arkham Asylum was nearly perfect in that regard.
 

JoeBoy101

Member
Mar 13, 2009
9,541
0
860
Looks incredibly awesome. Though, I will say, I'm not much a fan of catwo-



*Best Old Spice Guy Voice*

Helllooooo, Selina. After poor Batman games, is it possible that we get two knockout ones in a row? And one that makes Selina look very nice?

Also, like Harvey's design as well, but then, I loved Dark Knight's vision of him.
 

flyinpiranha

Member
Aug 25, 2009
11,261
0
0
Peff said:
Yay, mix of closed/open environments. Looks very good.
Yep. If anything annoyed me about the game (and really it didn't) was that I wanted to be jumping around a city doing crazy Batman shit off of buildings. While this might not satiate my want for that, I don't want this turning into a Spiderman game, it seems they are going to let it open a bit.

And I don't really like the realistic 2-face look, it bugged me in The Dark Knight and it kind of bugs me here ... but that's the nittiest of nitpicks :lol
 

-NeoTB1-

Member
Jan 17, 2009
2,310
1
660
Bullshots or not, this game is at the top of my most wanted list. Batman AA was one of my contenders for GOTY in '09.
 

Haunted

Member
Nov 16, 2006
78,208
0
920
Very much looking forward to this. The first one was a real surprise hit.


Oddly enough, the detective mode screenshot with the bullet trajectory has me hyped the most. :lol
 

brain_stew

Member
Feb 20, 2007
19,261
1
1,215
Cdammen said:
I want to say bullshots (some more than others) but then I remembered how good the original looked, especially the textures.
They're clearly taken using the "tiledshot" function of the PC engine.