• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Belgium-GAF |OT| De rest is parking

Linius

Member
Oh gevonden inmiddels? Het was in Nederland ook in het zes uur journaal maar toen was er nog niks bekend. Vreemde zaak wel.
 
@ Dascu: bestaat er enige kans dat je game ooit op een fysieke drager uitkomt? Ik vermoed dat je nu vooral blij bent dat de game hoegenaamd al uit is. :) Maar ik heb mijn games nog altijd liever op disc. Dus als er een kans is dat de game ook een retailrelease krijgt, dan wacht ik liever daarop, dan nu de Steamrelease te kopen.
 

Dascu

Member
@ Dascu: bestaat er enige kans dat je game ooit op een fysieke drager uitkomt? Ik vermoed dat je nu vooral blij bent dat de game hoegenaamd al uit is. :) Maar ik heb mijn games nog altijd liever op disc. Dus als er een kans is dat de game ook een retailrelease krijgt, dan wacht ik liever daarop, dan nu de Steamrelease te kopen.

Nee, retail release zit er niet in, vrees ik.
 

Creamium

shut uuuuuuuuuuuuuuup
Niet zo veel zin in Facts dit jaar tbh. Ga voor t eerst in jaren eens schrikkelen denk ik. Andere meet-ups altijd welkom. De vorige (in Gent) was echt wel leuk
 

Dascu

Member
N-VA draait op volle toeren de laatste tijd met hun uitspraken over migranten en kindergeld. Kunnen we misschien nog Donald Trump als ere-burgemeester van Antwerpen laten inzweren.
 
N-VA draait op volle toeren de laatste tijd met hun uitspraken over migranten en kindergeld. Kunnen we misschien nog Donald Trump als ere-burgemeester van Antwerpen laten inzweren.

Het deel voormalige Vlaams Belangers dat tegenwoordig N-VA-fan is moet kalm gehouden worden met een straffe uitspraak of twee in tijden waarin het lijkt dat we "overspoeld worden met vreemdelingen".
 
Hi Belgium GAF! I was in your country for a couple of days last week, mainly to do an Adventures of Tintin pilgrimage. Loved the mussels ans waffles btw.

Just wondering, do most people there speak Flemish AND French, or are they proficient with only one or the other (in general)?
 

Ringo

Member
Hi Belgium GAF! I was in your country for a couple of days last week, mainly to do an Adventures of Tintin pilgrimage. Loved the mussels ans waffles btw.

Just wondering, do most people there speak Flemish AND French, or are they proficient with only one or the other (in general)?

Most Flemish people have a good understanding of Dutch,French and English.
 
Hi Belgium GAF! I was in your country for a couple of days last week, mainly to do an Adventures of Tintin pilgrimage. Loved the mussels ans waffles btw.

Just wondering, do most people there speak Flemish AND French, or are they proficient with only one or the other (in general)?

Two thirds have Flemish as their mother tongue, 40% speaks French at home and a very tiny part is a native German speaker.

I would say that most people master their native language and have at least a basic understanding of the other language (meaning French vs Dutch, German not so much). The amount of people that are fluent in both languages is fairly limited though. You can almost always tell if the person speaking is a native Dutch or French speaker.

Aan wat we het verdiend hebben, weet geen mens. Liever ver geraken op grote tornooien dan eerste staan op zo'n kutranking.

Uiteraard, maar anderzijds moet je die plaats op die "kutranking" ook weer niet te veel gaan minimaliseren. Sinds die ranking is ingevoerd (1992, als ik me niet vergis) hebben 8 landen op nummer 1 gestaan. Als het zo eenvoudig was om op die eerste plaats te geraken, dan hadden Engeland, Portugal en andere grote voetballanden er ook al wel eens gestaan. We zijn het kleinste land ooit op die plaats. Dat is toch wel opmerkelijk.

De 8: Duitsland, Brazilië, Italië, Frankrijk, Argentinië, Spanje, Nederland en nu dus België.
 

Dascu

Member
By the way, ik heb onlangs een Facebook-groep aangemaakt voor Belgium-GAF. Handiger om meet-ups en zo te organiseren.

PM gerust voor info. We hebben al enkele leden. :)


Zijn er mensen die op 12 november naar het Zelda concert gaan? ^^

Vraag het eens in de FB groep.
 
:) It's official.

MF9YvuU.jpg
 

Ringo

Member
Ik hoop dat ze in de komende dagen toch wat duidelijkheid scheppen in waarom men Brussel moest platleggen.

Nu voelt het aan alsof het een dril was, waarin men de gewone mens de stuipen op het lijf jaagt.
 
D

Deleted member 13876

Unconfirmed Member
Eddy Wally, the Voice of Europe, is gestorven. Maakt iemand een thread?
 

Creamium

shut uuuuuuuuuuuuuuup
Ze toonden daarnet fragmenten van Lava met Eddy, ik lag plat. Hem casten voor een sf parodie, met Wendy van Wanten dan nog... Geniaal. Zo'n heerlijk absurde comedy wordt jammer genoeg al lang niet meer gemaakt bij ons
 
Top Bottom