• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Belgium-GAF |OT| De rest is parking

Dat was het dan. Het leek alsof we naar Frankrijk - Duitsland aan het kijken waren.

De afwerking van de tegengoal was mooi gedaan maar hoe die bal daar geraakt is :-$

Ik onthoud vooral dat we een echte killer missen vooraan. Tenzij het ligt aan onze coach die tactisch niet sterk genoeg is?

Die goal van Lukaku tegen de VS was toch een goal van een killer, hoor. Hij had het vandaag gewoon dunnetjes moeten overdoen in een fase die zo goed als identiek was.

Maar goed, we hebben ook gewoon té weinig kansen gecreëerd vandaag. De Bruyne gaf niet thuis en Hazard bracht ook weer gewoon te weinig. Het heeft er gewoon nooit ingezeten, en als Argentinië dan inderdaad ook het nodige geluk heeft met hun goal...
 

OnkelC

Hail to the Chef
check first page of this thread for my usual frituur fix ;)
but thanks for the recommendation, appreciated :)
 

soepje

Member
Hey Zuiderbuurtjes!

Ik wil begin september een weekendje jullie land aandoen, maar hebben jullie misschien nog tips voor leuke stedentrips? En wat er vooral niet gemist mag worden? Zit er aan te denken naar Brugge te gaan (nog nooit geweest), maar zijn er misschien nog interessantere plaatsen om te bezoeken?
Ben al vaak naar Antwerpen geweest, dus die plaats sla ik deze keer even over :D

Thanks!
 
Hey Zuiderbuurtjes!

Ik wil begin september een weekendje jullie land aandoen, maar hebben jullie misschien nog tips voor leuke stedentrips? En wat er vooral niet gemist mag worden? Zit er aan te denken naar Brugge te gaan (nog nooit geweest), maar zijn er misschien nog interessantere plaatsen om te bezoeken?
Ben al vaak naar Antwerpen geweest, dus die plaats sla ik deze keer even over :D

Thanks!

Brugge is meer een open museum. Als je er nog nooit geweest bent, dus zeker wel eens de moeite.

Maar de hipste stad van Vlaanderen is Gent. Ik laat het aan de Gentenaars hier om je te vertellen waar de leukste plekjes zijn.
 
Hey Zuiderbuurtjes!

Ik wil begin september een weekendje jullie land aandoen, maar hebben jullie misschien nog tips voor leuke stedentrips? En wat er vooral niet gemist mag worden? Zit er aan te denken naar Brugge te gaan (nog nooit geweest), maar zijn er misschien nog interessantere plaatsen om te bezoeken?
Ben al vaak naar Antwerpen geweest, dus die plaats sla ik deze keer even over :D

Thanks!

Jep, Brugge en Gent zijn zeker de moeite. Ik ben meer een fan van Brugge, maar ik ben bevooroordeeld. :p
 

Dawg

Member
Jep, Brugge en Gent zijn zeker de moeite. Ik ben meer een fan van Brugge, maar ik ben bevooroordeeld. :p

²

Ik woon er nog maar een jaar, maar ik vind Brugge echt naaiz. Ik woonde ervoor op de rand van Knokke-Heist (lees: aan de snelweg, niks te doen dus) dus dit is echt een paradijs voor mij gezien ik mij verplaats met de fiets :p
 

OnkelC

Hail to the Chef
We'll set base in Ghent, planned trips to Brugge, Oostende (yes, I know, it's purely out of nostalgic reasons), with one day crossong the border and visiting Dunkerque and Bergues.
 

soepje

Member
3/3 votes voor Brugge. Dat moet ´m dan toch maar gaan worden! Thanks! Misschien nog tips voor interessante musea en/locaties aldaar?

Ook mooi te weten dat er gewoon gefietst kan worden trouwens. Die fietspaden bij jullie zijn af en toe echt niet te harden hoor :p!
Heb een paar jaar terug een keer een midweek op zo'n Center Parks achtig park doorgebracht in de buurt van Mol. Fietsen mee, want geen auto toentertijd. En ik overdrijf niet als ik zeg dat we in die 5 dagen gewoon 4 of 5 keer met een lekke band kwamen te zitten. Ook elke keer net nadat we er een aantal kilometers op hadden zitten en ergens in the middle of nowhere beland waren. Die wegen van jullie zijn soms echt killing hoor, daar zijn onze gevoelige Nederlandse fietsjes gewoon niet op gebouwd :p. Denk dat we dit keer maar fietsen huren :D
 

Dascu

Member
Volgende week donderdagavond in Antwerpen weer een indie game salon. Ik ga er zijn met Malebolgia. Nog iemand interesse om te gaan?
 
3/3 votes voor Brugge. Dat moet ´m dan toch maar gaan worden! Thanks! Misschien nog tips voor interessante musea en/locaties aldaar?

Ook mooi te weten dat er gewoon gefietst kan worden trouwens. Die fietspaden bij jullie zijn af en toe echt niet te harden hoor :p!
Heb een paar jaar terug een keer een midweek op zo'n Center Parks achtig park doorgebracht in de buurt van Mol. Fietsen mee, want geen auto toentertijd. En ik overdrijf niet als ik zeg dat we in die 5 dagen gewoon 4 of 5 keer met een lekke band kwamen te zitten. Ook elke keer net nadat we er een aantal kilometers op hadden zitten en ergens in the middle of nowhere beland waren. Die wegen van jullie zijn soms echt killing hoor, daar zijn onze gevoelige Nederlandse fietsjes gewoon niet op gebouwd :p. Denk dat we dit keer maar fietsen huren :D

Het is altijd een openbaring als ik de grens oversteek en zie hoe proper jullie fietspaden erbij liggen. Hier zijn er enorm veel fietsers, maar er wordt veel te weinig aandacht aan gegeven. Ik verplaats me ook heel graag met de fiets, binnenkort eens een fietsuitje doen van Brugge naar Sluis, altijd aangenaam.
 

Ryan_

Member
Zijn er van jullie die dit jaar in Gent studeren? Of Antwerpen/Brussel. If so, kunnen we misschien es een meetup doen?
 

Dascu

Member
Zijn er van jullie die dit jaar in Gent studeren? Of Antwerpen/Brussel. If so, kunnen we misschien es een meetup doen?

Momenteel in Waregem, maar in de nabije toekomst misschien in Antwerpen of Brussel. Sowieso zeker interesse voor een meet-up.

Ik denk dat er in Gent over een maand weer FACTS zal zijn? Vorig jaar daar een paar Gaffers tegengekomen.
 

Creamium

shut uuuuuuuuuuuuuuup
pfff Facts allemaal goed en wel maar da's toch niet ideaal voor een meet up vind ik. We zouden beter eens gewoon ergens afspreken om iets te drinken/eten in Gent, maar t komt er nooit van
 

Ryan_

Member
Ik denk ook dat FACTS niet meteen het meest geschikt is.

Ik zou zeggen, we hakken gewoon de knoop door qua café of restaurant en datum.

Als er genoeg interesse is, zouden we er eventueel een (twee)maandelijkse meetup van kunnen maken.
 

Ryan_

Member
Ik kan de volgende zaterdag niet, maar have fun!

De weken erop zit ik wel in Gent. Dus als de eerste meevalt, I'm in for the next round.
 
Nog mensen hier die Destiny gekocht hebben en het niet aan de praat krijgen? Het valt om de vijf minuten uit, en ik weet niet of het aan Telenet of Bungie ligt.
 

Dascu

Member
Misschien de meet-up best verplaatsen naar volgende week zaterdagavond.

Past beter voor mij en nog enkele anderen.
 

Creamium

shut uuuuuuuuuuuuuuup
Voor de geïnteresseerden: nu zondag is er een retrogamebeurs in het Gentse: http://www.retrogamingfun.be/pages/beurzen-markten

(Ik heb, voor alle duidelijkheid, niks te maken met die beurs, behalve dan dat ik er zondag - als het uitkomt - misschien zelf naartoe ga.)

Ik ben allesbehalve een retro collector, maar ik kijk altijd graag rond in zulke beurzen. Zal mss gaan. Dank voor de herinnering, had het lang geleden eens zien passeren.

En er is nu zaterdag blijkbaar echt iets meet-achtig in Gent, denk dat Dascu wel nog uur/plaats zal posten voor geïnteresseerden
 

Dascu

Member
En er is nu zaterdag blijkbaar echt iets meet-achtig in Gent, denk dat Dascu wel nog uur/plaats zal posten voor geïnteresseerden
Och, ja.

Wie zou er morgenavond dus willen afkomen naar Gent? Gewoon om iets te gaan drinken en over de afschuwelijke neogaf moderatie en zo te zagen.
 
Trop de néerlandais dans ce topic, j'introduis un peu de français dans tout ça.

Je n'avais pas vraiment cherché de topic Belgium-GAF, ce n'est qu'aujourd'hui que j'ai remarqué sa présence depuis la page d'index du forum...

Quoiqu'il en soit, salut à tous, depuis Bruxelles!

--------------------------

Placing some English here, it feels weird to make a full post in French here after all :D
 

Dascu

Member
Trop de néerlandais dans ce topic, j'introduis un peu de français dans tout ça.

Je n'avais pas vraiment cherché de topic Belgium-GAF, ce n'est qu'aujourd'hui que j'ai remarqué sa présence depuis la page d'index du forum...

Quoiqu'il en soit, salut à tous, depuis Bruxelles!

--------------------------

Placing some English here, it feels weird to make a full post in French here after all :D

Oh, super. J'ai vécu à Bruxelles l'année dernière et j'espère revenir bientôt.
 
D

Deleted member 13876

Unconfirmed Member
Ik ga beide dagen normaal. Zondag is wel aanrader als je eerder gaat voor de sfeer in plaats van exclusieve merchandise die de tweede dag weg kan zijn. De zaterdag is meestal onaangenaam druk.
 

Denzar

Member
Ik ga de zondag. Wsl met de grootste houten kop ooit.

Hoop dat het niet TE druk wordt, want ik vond het vorig jaar net iets teveel van't goeie.


Ik hoop ook op minder Star Wars. Ik hou van SW, maar wat meer variatie kan geen kwaad. Then again, Carrie Fisher komt...
 

Creamium

shut uuuuuuuuuuuuuuup
Ik ga de zondag. Wsl met de grootste houten kop ooit.

Hoop dat het niet TE druk wordt, want ik vond het vorig jaar net iets teveel van't goeie.


Ik hoop ook op minder Star Wars. Ik hou van SW, maar wat meer variatie kan geen kwaad. Then again, Carrie Fisher komt...

Wat gaat dat zijn als de nieuwe SW films uitkomen, mother of god...

Went fo FACTS, everything was Star Wars.

Die overload is altijd zo geweest. Ik ging al toen het nog in het icc was, en toen was er ook te veel SW.

Ik ga enkel voor comics dit keer, mocht ik goedkope dingen zien liggen.
 

E-phonk

Banned
I dacht even: "Ah, een artikel over de locaties in Bayonetta 2 op DSO": http://www.standaard.be/cnt/dmf20141019_01330455

Maar het bleek iets heel anders te zijn. #gamergate heeft nu ook de Belgische media bereikt. :)
Ik vind het ganse gegeven wat overroepen, maar soit - op die manier krijgt bayonetta toch ietwat exposure..

Nog mensen die vanavond naar Video Games Live gaan?

Nee, kelela in AB hier (wist er eigenlijk niks van, van VGL). Ik lees net dat "om productionele redenen" het verhuisd is van de lotto arena naar de stadsschouwburg, lees tussen de lijntjes "te weinig tickets verkocht voor lotto arena".
 
Top Bottom