• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Gran Turismo 4 = Online play axed

Status
Not open for further replies.

Wario64

works for Gamestop (lol)
It doesn't matter, no one gives a shit about online play anyway. I fully support this decision. At least we get the game this year...who wants to wait another few months for online play? Online gaming is a fad.

isamu

OMFG HOLY MOTHER OF MARY IN HEAVEN I CANT BELIEVE IT WTF WHERE ARE MY SEDATIVES AAAAHHH
はたまた,請求されないかも・・・  な~んちゃって.そうだと良いですね.

私はいまだにの体験版でやっていますのでさんのメッセージを読みますと,やはり,メトロにしたほうがよいのかも知れませんね.

DSLに切り替えるのは大変そうですね.がんばってください.私はその点,主人が全部面倒見てくれるので,本当に助かっています.

はい,今日のアップデートは嬉しかったですね.これで何人やめるのかが知りたいところですが,おそらく分からずじまいでしょうね.

では, ここではこの名前で通すことにしました.最初に入ったときの名前ですので,毎回これは行ってしまって,切り替えるのがめんどいです.^^;

Status
Not open for further replies.
Top Bottom