View Single Post
Tiamant
Member
(02-08-2013, 12:17 AM)
Tiamant's Avatar
Don't know if this has been posted, apparently is from a member of the Rayman Legends team that posts on the spanish forums EOL:

"Yo os entiendo perfectamente, pero tenéis que entender una cosa. Esto no es una decisión tomada por el equipo de desarrollo, esto viene de muy muy arriba, así que por favor no la toméis con el juego.

Si vosotros os cabreáis imaginaros nosotros. Pensad en la situación, llevábamos haciendo overtime con este juego desde prácticamente mayo preparando el E3, y después casi a demo por mes (gamescom, presentación de WiiU, tiendas, eshop, etc...) y a la vez intentando acabar el juego. Tuvimos un primer retraso porque era obvio que no se podía terminar en fechas, pero lo dimos todo para estar ahí en febrero. Qué cara creéis que se nos quedó cuando la semana de cerrar el juego nos dicen que no iba a salir? Yo no me lo podía creer.

A efectos prácticos vosotros tenéis que esperar unos meses más a que el juego salga, y muy probablemente sirva para añadir más contenido y hacerlo mejor. Para nosotros lo que significa es que nos hemos pasado 6 meses sin ver casi a nuestras mujeres hijos y amigos para nada, porque total, no hacia falta tanta prisa. Creedme, ha sido un infierno tragar esta noticia.

Aún así mantengo lo que dije en su día, Rayman Legends es un juego excelente y lo será, y el equipo que lo ha hecho no se merece que le deis la espalda por unos señores encorbatados que un día tomaron una mala decisión. Así de mierder es esta industria"

"I understand you perfectly, but you must understand one thing. This is not a decision made by the development team, this comes from very high up, so please do not take it to the game.

If ye imagine cabreáis us. Think of the situation, we had been doing overtime with this game from virtually paving the E3 in May, and after almost a month demo (gamescom, WiiU presentation, shops, eshop, etc ...) while trying to finish the game. We had a first delay because it was obvious that he could not finish dates, but we gave everything to be there in February. What do you think we face when the week was to close the game would tell us not to leave? I believe I could not.

For practical purposes you have to wait a few months until the game comes out, and probably serve to add more content and make it better. For us it means is that we have spent almost six months without seeing our women children and friends at all, because all, not necessary to hurry. Believe me, it was a hell swallow this news.

Yet I maintain what I said at the time, Rayman Legends is a great game and it will be, and the team has done does not deserve you turn your back for a few gentlemen wearing ties that one day made ​​a bad decision. So is this industry of shit "

I found this at meristation forums from Gonzark, a reliable poster.