• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Mijn eerstgeborene gaat Bro Jood Dikshit heten als het een jongetje is en Lemon Moslim Wednesday als het een meisje is. Misschien gooi ik er ook nog een aantal apostroffen in om het nog unieker te maken. Jullie zijn uiteraard allemaal welkom op de babyshower.
 

Roi

Member
Z5QNVUm.png
 

Linius

Member
Mijn eerstgeborene gaat Bro Jood Dikshit heten als het een jongetje is en Lemon Moslim Wednesday als het een meisje is. Misschien gooi ik er ook nog een aantal apostroffen in om het nog unieker te maken. Jullie zijn uiteraard allemaal welkom op de babyshower.

Een Feyenoorder die z'n kind Jood noemt, dan heb je ballen hoor.
 

7threst

Member
Als ik een kind krijg noem ik, als het een hij is, Otis. Als het een zij is, dan wordt het Edie. Wordt het een tweeling, dan de een Dick Dastardly en de ander Mudley. En als ik een aquarium met vissen koop dan noem ik ze Sid Visjes.
 
Nope, geen tijd voor gehad en momenteel ook iets minder money. Ben tot dusver wel tevreden met de surface pro3 en de iMac 2015.

En stiekem verliefd op alles Xiaomi. <3

Getypt op een mi4, waarvoor ookeen wm10 rom is!
 

7threst

Member
IEeeh! Jij hebt een Xiaomi? Vet, een toestel die ik nog nooit in handen heb gehad maar waar ik wel echt superbenieuwd naar ben. Dat gezegd hebbende kan ik me niet voorstellen dat je blij bent met het besluit van Xiaomi om hun bootloader te locken (ondanks dat ze zelf een guide hebben uitgebracht hoe deze te unlocken en het uit een goed hart komt wat Xiaomi betreft)?
 
Ik heb de eu rom, die unlocked is en weekly updates bevat. Tot dusver ben ik blown away door de bouwkwaliteit, maar ook door miui7. Het werkt allemaal te gek!
 

7threst

Member
Ik heb de eu rom, die unlocked is en weekly updates bevat. Tot dusver ben ik blown away door de bouwkwaliteit, maar ook door miui7. Het werkt allemaal te gek!

Ben daar zeer benieuwd naar ja. Wellicht dat ik binnenkort even mijn S5 ermee flash.

En die prijs ook van Xiaomi smartphones en andere Chinese merken. Praktisch high end voor minder dan de helft van de prijs. Ik heb mijn oog laten vallen op de ZTE Nubia Z9 Max. Check de specs:
  • OS: Android
  • OS versie: 5.0
  • Dual-sim: Ja
  • Simslottype: 2x Nano Sim
  • Type behuizing: Aluminium
  • Hoogte: 154.8 mm
  • Breedte: 76.6 mm
  • Dikte: 7.9 mm
  • Gewicht: 165 gram
  • Schermformaat: 5.5 inch
  • Gorilla Glass: Ja
  • Resolutie: 1080p
  • Processor: Qualcomm MSM8939 Snapdragon 810
  • Aantal cores: 8
  • Kloksnelheid: 1.5 Ghz
  • Grafisch: Adreno 405
  • Werkgeheugen (RAM): 3GB
  • Opslaggeheugen (ROM): 16GB
  • Uitbreidbaar geheugen (niet meegeleverd): Ja
  • Maximaal uitbreidbaar: 128GB
  • Batterij capaciteit: 2900 mAh
  • Batterij vervangbaar: Nee
  • Camera resolutie: 16.0 Megapixel
  • Frontcamera resolutie: 8.0 Megapixel
  • HD Video: Ja
  • 2G: Ja
  • 3G: Ja
  • 4G: Ja (1800 Mhz / 2100 Mhz / 2600 Mhz)
  • GPS: Ja
  • WiFi: Ja

Kost je &#8364;389,95 via een Nederlandse site, dus ook geen invoerrechten etc. Lord had ook een Chinese smartphone, een van THL. Wat staat voor Technology Happy Life en in feite LG-clones zijn, maar voor een fractie van de prijs :)

Mijn volgende smartphone wordt zeer zeker een Chinese smartphone in ieder geval.
 

ToD_

Member
Wat zijn de weekend-voornemens?

Ik ga proberen zo min mogelijk te doen. Een beetje sporten en wat huiswerk, maar voornamelijk relaxen. M'n vriendin is even buiten de stad op bezoek bij haar broer dit weekend, en maandag is een feestdag, dus ik heb het rijk alleen de komende paar dagen. Vandaag sluiten we het kantoor ook wat vroeger... Ik heb er zin in.
 

7threst

Member
Ik besef me ineens dat mijn Universiteits-email nog aan mijn GAF-account zit. Kan ik dat veranderen naar een Hotmail-account of mag dat nog steeds niet, ook als je al even lid bent? Geen idee hoe ik een email-adres aanmaak via Ziggo, mijn ISP...

Wat zijn de weekend-voornemens?

Etrian Odyssey Untold 2 is binnen. Daar gaat mijn weekend! Zondagavond vliegen naar Londen though voor mijn werk. Volgende dag weer terug :(
 
Als je een ziggo of ander ISP abo afsluit krijg je toch automatisch een ISP e-mail? Wij althans wel.

Totdat je dus van ISP wisselt en je email wordt opgedoekt. Dat probleem had ik toen ik hem wilde wijzigen naar een andere mail en dat dus niet ging. Effectief heb je dan jezelf gebanned. Gelukkig had Stump het daarna verandert.

Gaf's mailadres beleid is een beetje cru op dat punt. Een eigen site + mailhosting is eigenlijk het beste voor wat neogaf betreft, al weet ik niet of dat telt als legitiem adres.
 

7threst

Member
Totdat je dus van ISP wisselt en je email wordt opgedoekt. Dat probleem had ik toen ik hem wilde wijzigen naar een andere mail en dat dus niet ging. Effectief heb je dan jezelf gebanned. Gelukkig had Stump het daarna verandert.

Gaf's mailadres beleid is een beetje cru op dat punt. Een eigen site + mailhosting is eigenlijk het beste voor wat neogaf betreft, al weet ik niet of dat telt als legitiem adres.

In het geval van GAF is het superslim beleid denk ik. Houdt echt al wel een hoop bullshit accounts tegen. Wil niet weten hoeveel werk mods en admins hebben aan het checken en goedkeuren van nieuwe accounts :p

Brrr, zo (ok, om 18.50) vliegen. Ik blijf op een of andere manier zenuwachtig. Het shitste vind ik echter dat douane gedoe.
 
Nou ja, voorheen deden ze dus die shit handmatig checken en niet snel geautomatiseerd zoals (geloof ik). Dit was nog zo toen ik me registreerde, en dan vond ik twee maanden wachten al veel (een jaar wachten was geen uitzondering).

Ik mis de jaarlijkse (?) junior massa-influx threads wel een beetje. Het was leuk om 'welcome juniors' en dan in eén post gokken of ze het zouden halen naar member status, en tevens om meteen om de mensen van wie je meteen kan zien 'die wel' dat je ze ook kon herkennen.
En natuurlijk de domme shits die meteen "Bished" werden. Die Mario Kart gif en dergelijke bestaat voor een reden.
 

Nokterian

Member
Lang geleden dat iemand hier iets heeft gepost!

Goed ik ben gisteren na mijn werk naar wageningen geweest om bij een lezing te zijn van Ancilla Tilia jullie kennen haar misschien wel van haar vorige werk wat ze gedaan heeft onder andere modellen werk,presentatrice van diverse dingen en actrice zoals in de meisjes van thijs of Popoz nu activiste en vechter voor privacy.

Ik volg haar nu al een paar jaar op twitter en zij mij ook en nu ze terug in nederland is na een tijd gewoond te hebben in duitsland was dit mijn kans om haar te ontmoeten. Ze wist eerst niet wie ik was na dat ik mijn eigen naam zei maar zodra ik m'n bijnaam zei zoals die ik heb wist ze meteen wie ik was,had nog een leuk kadotje voor haar een mooi boek over het heelal.

Na dat het was afgelopen hebben we gezellig kunnen praten ze is ontzettend aardig en lief we zijn daarna ergens in de buurt naar een bar geweest en over alles en nog wat gepraat,ben vooral blij dat ik haar nu in het echt gezien heb en ze is heel down to earth we hebben gepraat over tattoo's,internet veiligheid etc.

 

Aiii

So not worth it
Een van onze raadsleden is naar Amsterdam geweest denk ik...

2626057.jpg


:')

Get it? Er staat Roer en daarnaast hebben ze een mond gezet. Get it? Slim he?

Mijn vader zei altijd dat er een verschil is tussen kunstenaars en kunstemakers. Dit was een kunstemaker.
 
Top Bottom