• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Linius

Member
Hij was vet
4TfeeGW.png
 

Nemo

Will Eat Your Children
Aanrader als je nooit eerder nog een SW film heb gezien, of toch eerst even de originele trilogy checken?
 

itsgreen

Member
Aanrader als je nooit eerder nog een SW film heb gezien, of toch eerst even de originele trilogy checken?

Moeilijk te zeggen, je hebt geen idee waarom het publiek juicht of lacht als je de eerste films niet gezien hebt...

Ik kan niet beoordelen hoe leuk hij is als je het nog nooit gezien hebt...
 

Nemo

Will Eat Your Children
Moeilijk te zeggen, je hebt geen idee waarom het publiek juicht of lacht als je de eerste films niet gezien hebt...

Ik kan niet beoordelen hoe leuk hij is als je het nog nooit gezien hebt...
Ik begrijp de grote lijnen thanks to pop culture en GAF I guess, uit m'n hoofd is het good vs bad, the force, good kid turning bad, the father thingy en volgens mij heb ik die family guy special wel een paar x gezien, specifieke momenten en fan service zou ik ws weining van afweten tho, true... of kom ik met wat ik weet nog niet eens in de buurt van de grote lijnen?
 

Kabouter

Member
Kan toch nooit veel kwaad om de eerdere films een kans te geven? Als je die niks vindt kun je neem ik aan ook beter de nieuwe skippen.
 

soepje

Member
Hier staat Spectre nog op de to do list voor dit weekend -.-.. En dan eerst weer alle sw films kijken voordat ik de nieuwe film ga zien.. biosbacklog, bestaat dat?
 
beter dan een games backlog. "oh hey, ik heb nog zoveel tijdverspilling te doen"

maar dan uitgedrukt in hoeveel levels je nog moet halen voor je prestige in candy crush of whatever. Ik moet zeggen dat AdVenture Capitalist bijzonder leerzaam was op dat vlak. :|

Ik moet zelf nog altijd The Martian zien, maar toen ik hem in de lokale bios wilde kijken was ie er al uit. :')
 

crispyben

Member
Hey Dutch-GAF, I'll be in Amsterdam for NYE with a few friends, any tips/ideas on a cosy place where to eat, and then drinks elsewhere? This thread seems a bit quiet, but you never know...
 

Arjen

Member
Zeg, kan de rest van het land misschien ook wat van die kou hier over nemen? Ben er al wel weer klaar mee.
 

Aiii

So not worth it
Zeg, kan de rest van het land misschien ook wat van die kou hier over nemen? Ben er al wel weer klaar mee.


Hey, jullie zijn die knakkers die verantwoordelijk zijn voor die hele hype rondom de saaiste sport sinds curling: schaatsen, dus dan moet je de kou er maar bij voor lief nemen. Hier in het zuiden houden we van onze 10 graden zonder wind. :D
 

Nemo

Will Eat Your Children
Ik zou met me neefjes en nichtjes willen schaatsen op een echte baan dit jaar ipv die consumentenbakjes die je overal ziet, iemand enige recommendations rondom Amsterdam, of moet je dan echt richting het noorden gaan daarvoor?

Het bevestigt vooral mijn idee dat ik naar Bali wil verhuizen.
Als ik hier niemand om me heen had zou ik zo in Bali/Indonesie kunnen blijven wonen, veruit de beste vakantie ever daar gehad, Dubai kwam als close second :)
 

FeD.nL

Member
Ik zou met me neefjes en nichtjes willen schaatsen op een echte baan dit jaar ipv die consumentenbakjes die je overal ziet, iemand enige recommendations rondom Amsterdam, of moet je dan echt richting het noorden gaan daarvoor?

Als ik hier niemand om me heen had zou ik zo in Bali/Indonesie kunnen blijven wonen, veruit de beste vakantie ever daar gehad, Dubai kwam als close second :)

Je hebt de Jaap Eden baan in amsterdam. Kun je iig normale rondjes schaatsen.
 

Arjen

Member
Ik zou met me neefjes en nichtjes willen schaatsen op een echte baan dit jaar ipv die consumentenbakjes die je overal ziet, iemand enige recommendations rondom Amsterdam, of moet je dan echt richting het noorden gaan daarvoor?

Als ik hier niemand om me heen had zou ik zo in Bali/Indonesie kunnen blijven wonen, veruit de beste vakantie ever daar gehad, Dubai kwam als close second :)

Ben onlangs ook in Dubai geweest, Maar dat Was echt niet mijn ding. Lekker warm vind ik prima maar 45 graden elke dag vond ik wel wat te veel.
 

Alpende

Member
Ben 2 jaar geleden in Dubai geweest. Wij gingen weg op het moment dat het rond de 40 graden begon te worden. Goeie timing.
 

Kabouter

Member
Ik denk dat ik gelukkiger zou zijn in Murmansk dan in Dubai :')

Maar liever ergens waar het frisjes is buiten landen als Rusland of de VAE
 

Nemo

Will Eat Your Children
Ben onlangs ook in Dubai geweest, Maar dat Was echt niet mijn ding. Lekker warm vind ik prima maar 45 graden elke dag vond ik wel wat te veel.

Het is wel even goed wennen ja :) Enige wat ik irritant vond is dat het steeds afwisselde met kou als je ook maar een gebouw/auto binnenging waar de airco altijd of freezing mode staat

Je hebt de Jaap Eden baan in amsterdam. Kun je iig normale rondjes schaatsen.
Thank you
 

soepje

Member
Welkom op de wereld Ifeadikachukwu, Godmother en Dikshit.

Baby's geboren in 2015 lijst (RTL) said:
Jihoo (jongen)
Jeeyz (jongen)
Fun (jongen)
Djoy (jongen)
Goodluck (jongen)
Nice (meisje)

Ook blij?

Kommer (jongen)
Sip (jongen)
Surprise (jongen)
Sippie (meisje)

Echte liefde:

Loveson (jongen)
Lovelace (jongen)
Amor (jongen)
Lovely-Faith (meisje)
Lief (meisje)

Een jongen met karakter:

Ruig (jongen)
Stoer (jongen)
Clever (jongen)
Genius (jongen)
Gentle (jongen)
Precious (jongen)

Dat het u even duidelijk is:

Helder (jongen)
My-son (jongen)

Kunt u dat even spellen alstublieft?

Cyproxsius (jongen)
Clay’Jahvanslyio (jongen)
Ifeadikachukwu (jongen)
Djiencionnairo (jongen)
Q’sheiayner (jongen)
Elgftheria (meisje)
Marjo-lae’neiy (meisje)
Nnarbys-Lenay (meisje)
X’Jeàneyshá-Treángelys (meisje)
Zikoranaudodimma (meisje)

Op tijd:

November (jongen)
Augustus (jongen)
Mei (jongen)
Winter (jongen)
Wednesday (meisje)
Sunday (meisje)
July (meisje)

Fruitig:

Mango (jongen)
Peaches (meisje)
Lemon (meisje)

Goddelijk:

Amen (jongen en meisje)
Islam (jongen)
Moslim (jongen en meisje)
Heaven (jongen)
Halleluya (jongen)
Blessing (jongen)
Jood (jongen)
Zeus (jongen)
Godmother (meisje)

Koninklijk:

Kaiser (jongen)
Majesty (jongen)
Prinsz-Dwight (jongen)

Van de straat:

Bro (jongen)
Keydan (jongen)
Jahmar (jongen)

Zonder gêne:

Aykut (jongen)
Khakdel (jongen)
Dikshit (jongen)
Phuc (jongen)
Tyten (jongen)
Eylül (meisje)

Een goed stel:

Zizou (jongen)
Ronaldinho (jongen)
Rooney (jongen)
Romário (jongen)
Numan (jongen)
Torres (jongen)
Messi (jongen)
Mascherano (jongen)
Juninho (jongen)
Zlatan (jongen)
Ronaldo (jongen)
Mourinho (jongen)

?:

Eh (meisje)
Ai (meisje)
Ua (meisje)
Tsz (meisje)
Nma (meisje)
 

Aiii

So not worth it
Wat is er mis met mensen?

Ik bedoel, als mijn peetdochter en neefje wel eens vertellen over de kinderen in hun klas dan heb ik vaak al zoiets van: "waarom?!" Maar okee, dat zijn nog relatief normale namen in vergelijking met deze meuk.

Dikshit.
 

neorej

ERMYGERD!
Wat is er mis met mensen?

Ik bedoel, als mijn peetdochter en neefje wel eens vertellen over de kinderen in hun klas dan heb ik vaak al zoiets van: "waarom?!" Maar okee, dat zijn nog relatief normale namen in vergelijking met deze meuk.

Dikshit.

Mijn dochter zit met een Vlinder, Oceaan, Lentebries en Zomerstraal op school. Ineens klinken die namen volkomen normaal.
 

Kabouter

Member
Mijn dochter zit met een Vlinder, Oceaan, Lentebries en Zomerstraal op school. Ineens klinken die namen volkomen normaal.

Als mensen nou eens niet zo interessant probeerden te doen met de namen van hun kind, of dat hooguit zouden beperken tot de doopnaam.
 

Aiii

So not worth it
Als mensen nou eens niet zo interessant probeerden te doen met de namen van hun kind, of dat hooguit zouden beperken tot de doopnaam.

Laat ze op zijn minst nadenken over de toekomst van hun blaag. Stel je nou voor dat je een solicatiebrief moet schrijven en dan eronder moet zetten:

In afwachting van uw antwoord verblijf ik,
Hoogachtend,
Lentebries Peters.

Ongezien de prullenbak in.
 

neorej

ERMYGERD!
Laat ze op zijn minst nadenken over de toekomst van hun blaag. Stel je nou voor dat je een solicatiebrief moet schrijven en dan eronder moet zetten:

In afwachting van uw antwoord verblijf ik,
Hoogachtend,
Lentebries Peters.

Ongezien de prullenbak in.

In mijn ervaring zijn de ouders van dat soort kinderen niet zo van het nadenken. Meer van het artistiek verantwoord bezig zijn, lekker zweverig en zo. Die hebben nog nooit in hun leven een sollicitatiebrief geschreven.
 

Sadist

Member
Niemand hun kind Batman of iets dergelijks heeft genoemd?

Dat valt me weer tegen.

Wel mooi, over vijftien jaar, straatbeeld met wat jongeren: "Ha die Dikshit!" Mensen die verdwaasd omkijken en het onbeschoft vinden lol.

Ik vind het wel zielig voor die kinderen though.
 
Top Bottom