• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

VirginGAF |OT| Sits at the lunch table across from MetaGAF

Izumar

Neo Member
Sep 18, 2020
19
11
90
Quick resume isn't really that cool tbh. I say this as an Xbox fan.

1) I've had an SSD in my PC for years now
2) How many damn games am I expected to be switching in and out of in a single play session? Like, this has never been an issue for me
It is not restricted to a single play session. Why is that not getting through?

Right now i have been bouncing between dmc5/red dead2/baldurs gate collection and dropping telltale games off gamepass to get reward points. If i can get into rdr in 12 seconds i would be ecstatic.

What I hope is they eventually allow me to pin the games I want to use it for.
 

Redefine07

Member
Apr 15, 2019
110
80
210
They should test Star Wars Jedi Fallen Order also dunno why they did not till now , 60fps mode that is.
 
  • Like
Reactions: DonF

tryDEATH

Member
Nov 3, 2017
869
1,461
445
You just got to love seeing all the thirsty Sony fans lashing out at Alanah for swerving to the green side, but boys that's the pull of 12TF of unadulterated power.
 

EXXo

Member
May 30, 2020
178
198
240
They should test Star Wars Jedi Fallen Order also dunno why they did not till now , 60fps mode that is.
Jez has already tried and tested it, runs full 60fps

Alanah has just embarrassed herself with this video, MS are adding waves of BC titles including the amount of misinformation that in the video seems like it was just pushed out?

MS seems to have an embargo in place for BC just for this reason that not every game is patched, makes me think is this why Sony haven’t given people a PS5 since it seems to be running similar or SW based BC.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Redefine07

kungfuian

Member
Apr 20, 2013
424
141
515
Sacramento, CA
It's crazy how much of the conversation in this thread is about her appearance. Can you imagine if people did that for every video a dude made. She's a real pretty girl but seriously who gives a shit.

And the demo she gave is just fine, I kind a prefer the unedited look; as it's more what it will be like for someone just testing it out versus some heavily scripted/edited bullshit. We know it's not final and will get better, but it's nice to see where it is right now.

System looks to be a massive improvement compared to prior gens from a QOL perspective. Gotta love that SSD.
 
  • Thoughtful
  • Like
Reactions: AMSCD and Vier

Balducci30

Member
Mar 11, 2020
586
514
365
If the main point of these consoles is just that I can do the same shit I could always do but faster... I’m gonna be disappointed.
 
  • Like
Reactions: Sparhavoc

MrFunSocks

Gold Member
Jul 9, 2020
1,946
3,183
465
Quick resume isn't really that cool tbh. I say this as an Xbox fan.

1) I've had an SSD in my PC for years now
2) How many damn games am I expected to be switching in and out of in a single play session? Like, this has never been an issue for me
It’s not just a single play session. You can play Forza and pause it mid race, turn the console off for a week, then play Fortnite for 2 weeks, then come back to Forza and it’s in the exact same spot you left it.
 
  • Like
Reactions: DarkMage619

Tripolygon

Gold Member
May 6, 2012
4,022
4,126
1,035
NYC
Someone who is not afraid to show the crashes and errors. I'm sure launch software will iron out some of the issues. Not bad.
 

GiJoint

Member
Apr 5, 2020
356
384
250
Half her success is because she is woman and above average looking. If you take that out of the equation her content is pretty mediocre to bad at times.
Yep she’s definitely playing the game here so to speak, she has a fanbase that would do anything for her, she just needs to release a cleavage pic every so often and they’ll obey. She knows what she’s doing.
 
  • Praise the Sun
Reactions: Vier

brap

Member
Jan 9, 2018
13,900
36,872
1,155
She has a big nose but I'd still turn her pretty face into a krispy kreme. Let's be realistic here...
 
  • Fire
Reactions: Vier

Sparhavoc

Gold Member
Sep 4, 2020
220
427
365
Big nose, above average looking.

Hilarious, all of you would crumble in front of her. She's fucking hot, plain and simple

I don't care about her video though
I keep seeing you guys thirsting over her and I genuinely think she's very plain looking. I mean its because of people like you that I have to endure such a lazy incompetent youtuber who shills for anyone who pays.
 
Last edited:

Edammer

Member
Jul 22, 2016
1,353
1,032
455
35
Netherlands
I keep seeing you guys thirsting over her and I genuinely think she's very plain looking. I mean its because of people like you that I have to endure such a lazy incompetent youtuber who shills for anyone who pays.
you don’t have to watch it. I like to see her. PlayStation Acces has that redhead from What Culture Gaming now. That’s a reason for me to start watching it.
 

SirTerry-T

Member
Dec 4, 2018
627
1,108
390
U.K
> Sees "Alan Pearce" and "Xbox" in a thread title.

I'm so conflicted right now



I only like one of these things and it's not Alan

(she has a horse face so she had earned a man's name).
Your other half must be quite the looker then I'd imagine?
In the name of fair play, post some pictures up so we can be the judges.