• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Denmark-GAF | OT | Happiest Country in the World

Hi, danish people

Can I move to your country and marry one of your fine women?

Maybe... How much money do you have on your bank account?

wHoi66y.jpg
 
Mindes da at have set en GR gut herinde før, men kan ikke huske hans nickname. Gik I skole med en som blev hyret af playdead sidste år lidt efter Limbo blev udgivet, men som en talentløs 3d college dropout kan jeg ikke prale af selv at gøre det.

Jeg tror GR gutten hed NeXus. Stor Halo fan. Han var vist også anmelderen på Halo 3 i GR bladet tilbage i sin tid. Ved ikke om han er en del af redaktionen længere.

Det kendetegner os alle.

Specielt når regeringen og folketinget repræsentere Danmark's image.

Lort fucking vejr.

Hørt

Jeg kan ikke tåle ham.

Kan du tåle Thorning?
 

Pachimari

Member
Yeah, we have a lot of immigrants already and some of them are actually also staying here illegally.

Kan du tåle Thorning?

Jeg skulle til at spørge om det samme.

NeXus arbejder vist for Hyped nu. Jeg er selv assisterende redaktør for en spilhjemmeside, så hvis I kender nogle, som er interesserede i at anmelde spil, så send mig en PM. Vi søger lige nu anmeldere til de fleste platforme.

Yet another guy stabbed today in relation to the gang war.
 
Jeg troede hun vil være en god leder men hun skuffede mig meget. Fuck, hun er uduelig og skal erstattes snart af en god og kompetent Social Demokrat.
Stort set mit synspunkt på sagen. På den ene side er det fedt at vi endelig fik en kvindelig statsminister, det er bare super ærgeligt at det er på det dårligste tidspunkt man kunne vælge, plus at Thorning ikke har formen til at komme igennem krisen(men hvem ville have det?)
 

Pachimari

Member
Fine, I'll move to BETTER places like Sweden and Finland... bunch of racists
;)
Actually I'll come with you to Sweden.. But only because I have to. ^_^

Når man kigger gennem dine kommentarer, du virker bitter over Danmark.
Studsede jeg også over.

Tja hvis du er bande medlem så er det nok en god ide, ellers skal man nok ikke ligefrem gå rundt og frygte noget.
Men man kan alligevel ikke lade være med at tænke bare lidt over det. Ham vidnet der blot ville hjælpe en turist, der blev stukket ned på Christiania blev selv stukket ned; en ung fyr på vej hjem fra et indkøb blev stukket ned; en 17-årig dreng blev tilfældigt skudt mod i et drive-by ud for sin fars restaurant og så bliver forbikørende på Nørrebro stoppet; selv en opgang blev der skudt mod fordi bandemedlemmerne mente, der boede nogle der kender til andre bandemedlemmer. Og så var der også lige dem der begyndte at visitere civile i (var det Køge?).

Skræmmende, men selvfølgelig skal det ikke ændre ens hverdag. :)
 
What the fuck man.

Jeg tror det er bedst hvis jeg sidder her hjemme og aldrig går udenfor en dør igen.





?
Johanne Schmidt-Nielsen, jeg elsker hende og kan godt lide Ø.

Stort set mit synspunkt på sagen. På den ene side er det fedt at vi endelig fik en kvindelig statsminister, det er bare super ærgeligt at det er på det dårligste tidspunkt man kunne vælge, plus at Thorning ikke har formen til at komme igennem krisen(men hvem ville have det?)
Jeg er ligelglad med køn bare de er komptent og har folkets interesse.
 
Når man kigger gennem dine kommentarer, du virker bitter over Danmark.

Jeg taler bare fra en udlændnings perspektiv. Ærlighed betyder ikke nødvendigvis at være bitter.

2007 var allerede en god eksempel hvorfor hun ikke havde god potentiele. Socialdemokraterne havde 5 år til at finde nogen anden. Nogen bedre.
 
Tja hvis du er bande medlem så er det nok en god ide, ellers skal man nok ikke ligefrem gå rundt og frygte noget.

Jeg tror ikke helt Jonas Sekyere Thomsen er enig med dig.

JonasThomsen_863070g.jpg


KU studerende, på det juridiske fakultet. Ingen bande relationer. Stukket ned på Bakken i Kød byen. Bum.

Efterfølgende, et par uger senere blev anden dude stukket ned i nattelivet.

I don't know man... jeg ved godt at den gældende strid er ikke relateret til dette, men fuck der skal stilles spørgesmålstegn ved hvor god sikkerheden er i nattelivet i Kbh.
 
Jeg tror ikke helt Jonas Sekyere Thomsen er enig med dig.

[IMG']http://multimedia.ekstrabladet.dk/archive/00863/JonasThomsen_863070g.jpg[/IMG]

KU studerende, på det juridiske fakultet. Ingen bande relationer. Stukket ned på Bakken i Kød byen. Bum.

Efterfølgende, et par uger senere blev anden dude stukket ned i nattelivet.

I don't know man... jeg ved godt at den gældende strid er ikke relateret til dette, men fuck der skal stilles spørgesmålstegn ved hvor god sikkerheden er i nattelivet i Kbh.

Jeg argumenterende nu bestemt heller ikke for at der ikke sker noget skidt i nattelivet, men at det ikke ligefrem er værd at bekymre sig om eller være bange for at gå udendørs, selvom hvad der skete med Jonas Thomsen var utroligt tragisk.
 
Jeg argumenterende nu bestemt heller ikke for at der ikke sker noget skidt i nattelivet, men at det ikke ligefrem er værd at bekymre sig om eller være bange for at gå udendørs, selvom hvad der skete med Jonas Thomsen var utroligt tragisk.

Yeah, man skal ikke være bekymret over det. Danmark er stædigvæk en af de sikreste lande i verden.
 

Pachimari

Member
Jeg synes det er svært ikke at være lidt bekymret efterhånden, men heldigvis påvirker det ikke min dag.

Er jeg den eneste der er vild med det nye MetroXpress design? Jeg læser det aldrig, men størrelsen er da perfekt.
 
Yeah, man skal ikke være bekymret over det. Danmark er stædigvæk en af de sikreste lande i verden.

Jeg argumenterende nu bestemt heller ikke for at der ikke sker noget skidt i nattelivet, men at det ikke ligefrem er værd at bekymre sig om eller være bange for at gå udendørs, selvom hvad der skete med Jonas Thomsen var utroligt tragisk.

Well true, jeg synes bare stadig at der er behov for mere politi i kbh egnen.

Når man kigger gennem dine kommentarer, du virker bitter over Danmark.

Han er nok overvældet af vores gæstfrihed :D
 
Jeg synes det er svært ikke at være lidt bekymret efterhånden, men heldigvis påvirker det ikke min dag.

Er jeg den eneste der er vild med det nye MetroXpress design? Jeg læser det aldrig, men størrelsen er da perfekt.

Jeg har boet i Mjølnerparken i 16 år af mit liv og kan kun sige en ting: Det er aldrig så farligt, som man går rundt og tror.

Genial relancering af deres blad. Perfekt til lige at holde i én hånd mens du holder fast i et eller andet med den anden for at undgå ikke at falde eller snuble i bussen!
 

Dennis

Banned
Nu er det ved at være nok med alt det Københavneri.

Tiden er moden til Jylland-GAF |OT| Jyder gør det bedre
 
Det ligner helt forårssæsonen fra sidste år, og nu venter kampen mod Nordsjælland i næste runde, helt lige som sidst... for helvede, FCK!

og for at virkelig putte salt i såret så ser det ud til de blå gule narkomaner overlever både i ligaen og rent økonomisk (i et par måneder i det mindste hehe). Hvis det her nosseløsse København hold fucker up igen håber jeg de ansætter Tøfting bare for et par dage som konsulent til at give dem nogle tæsk.

#TK-Raus.
 

Prozel

Member
Kunne vi måske smide Steam ID op, så de ryger på første side? Måske lave en gruppe?

Jeg kunne godt bruge nogle flere danskere på listen, da Sethos har slået op med mig, og derfor søger nyt selskab.
 
Kunne vi måske smide Steam ID op, så de ryger på første side? Måske lave en gruppe?

Jeg kunne godt bruge nogle flere danskere på listen, da Sethos har slået op med mig, og derfor søger nyt selskab.

Kan man egentligt slå op med en prostitueret? ;-)

Ikke fordi jeg synes at være en gigolo er en dårlig ting...
 

Sethos

Banned
Ja, hvis ens pengebeholdning løber tør.

Jeg syntes vi bør smide vores fulde navne, telefonnumre og adresser i OP, bare for at komme hinanden ved.
 
Top Bottom