• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Denmark-GAF | OT | Happiest Country in the World

Pachimari

Member
Er der nogle her der ved, hvor jeg kan købe dene "creme" i Danmark og, hvad det hedder på dansk?

Findes i denne tråd.

0WKXqGL.jpg
 

Nopren

Member
Nu ved jeg så ikke hvad du skal bruge det til, men kan du ikke bare købe almindelig hydrogen peroxid på apoteket i stedet?
 

Nopren

Member
Hvis det ikke er muligt at finde den creme i Danmark, ville jeg bare købe noget almindeligt brintoverilte, og derefter dumpe det plus det der ønskes bleget, i en balje med vand og lade det ligge der. Hvis der er tekst og/eller klistermærker på konsollen der ønskes bevaret, kunne man væde køkkenrulle og derefter lægge det på de ønskede områder.
Eller man kunne spørge en frisør om hvad de bruger til at blege hår. ^^^
 

Dinjooh

Member
Post Danmark har lige afleveret min copy af Driveclub fra Elmutanten. Hvis nogle er interesseret i at få det en dag tidligt!
 

Carroway

Member
Jeg har lige prøvet at finde noget som helst omkring dette foreslag, men det virker kun til at være et foreslag fra finansrådets årlige rapport.

Jeg kunne se det som værende noget som Liberal alliance ville bakke op om, men jeg tror simpelthen ikke at størstedelen af regeringen ville være med på sådan noget, som potentielt kunne være så radikalt.

Jeg bruger normalt selv ikke kontanter, medmindre at det er kritisk, så jeg kan godt se, hvor de vil hen med det.

Jeg ville dog ikke være så bekyrmet lige pt, hvis de fjerner penge fra butikkerne er det højst sandsynligt en udfasning på lige fod med skiftet fra klippekort til rejsekort.
 

Prozel

Member
Jeg benytter mildest talt kun dankort efterhånden. I takt med at Mobile Pay også er eksploderet, så behovet bliver endnu mindre.
 

Dinjooh

Member
Nogen der har haft held med at finde Witcher 3 sat til salg tidligt nogle steder?

Har lige været en tur syd for grænsen i håbet om at finde det i Saturn, men til ingen held.
 

Lyng

Member
Hva dælen! En dansk tråd?! Jeg var så naiv at tro Hanmik og jeg nærmest var de eneste danskere på Gaf. :D
 

Bradach

Member
Jeg er irer men gift med en dansker (vi bor i Irland). Vi skal faktisk på ferie i Danmark om halvanden uge. Jeg glæder mig til at få noget ordenlige dansk mad :)
Er der godt vejer derover i øjeblikket?
 

Lyng

Member
Jeg er irer men gift med en dansker (vi bor i Irland). Vi skal faktisk på ferie i Danmark om halvanden uge. Jeg glæder mig til at få noget ordenlige dansk mad :)
Er der godt vejer derover i øjeblikket?

Altså jeg kan kun tale for Fyn men vi har høj solskin og 27 grader :D
 

MicH

Member
Jeg er irer men gift med en dansker (vi bor i Irland). Vi skal faktisk på ferie i Danmark om halvanden uge. Jeg glæder mig til at få noget ordenlige dansk mad :)
Er der godt vejer derover i øjeblikket?
Fantastisk vejr på Sjælland i hvert fald - ser ud til at det bliver over 20 grader med skyfri himmel den næste uges tid :)
 

Bradach

Member
Lyder godt! Vi skal til Kbh, Århus og Nordjylland. Bare det ikke regner og jeg finder rugbrød, fiskefrikadeller og remoulade er jeg tilfreds.
 

Dinjooh

Member
Lyder godt! Vi skal til Kbh, Århus og Nordjylland. Bare det ikke regner og jeg finder rugbrød, fiskefrikadeller og remoulade er jeg tilfreds.

Regnen vil jeg ikke udtale mig for meget om, men tør godt spå om at din rejse vil være dejligt fyldt med rugbrød, frikadunser og remoulade så langt dine irske arme kan række.
 

Dysfunctional

Neo Member
Er folk helt færdige herinde? Det kan da bestemt ikke være sommervarmen der har taget livet af jer, for den har da godt nok været sølle..
 

Pachimari

Member
Der er ikke rigtigt nogle der gider deltage i debatten herinde. Der har stort set været dødt for det meste, hvilket er ærgeligt.
 

Pachimari

Member
Er lige gået i gang med Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots igen. Men ellers har jeg gang i Mafia II, Life Is Strange, Final Fantasy XIV: A Realm Reborn og Metal Gear Solid V: Ground Zeroes på PC.
 

Lyng

Member
Er lige gået i gang med Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots igen. Men ellers har jeg gang i Mafia II, Life Is Strange, Final Fantasy XIV: A Realm Reborn og Metal Gear Solid V: Ground Zeroes på PC.

Jeg synes jeg har lidt svært ved for alvor at komme igang med Life is Strange. Synes det starter meget sløvt op. Hvor langt ind i spillet skal man før der for alvor sker noget med plot og karakterer?
 

TBiddy

Member
Mojn drenge!

Hvor finder man billigst en XB1 med MCC? Elgiganten har den til 2476, men de vil ikke sende den til Kolding, som er den afdeling, der er tættest på mig..

Fona har den til 2.699 kan jeg se. Andre bud? Kan det svare sig at købe den i Tyskland (amazon mv.)?
 

TBiddy

Member
Det blev Fona, der vandt min ordre, efter en lang kamp med Elgiganten, der ikke magter kundeservicen..

Så skal jeg bare et smut til Aabenraa og hente min XB1 med MCC i morgen, og så bliver det en dejlig weekend :D
 

Bradach

Member
Min kones foraeldre kommer paa besoeg imorgen (Vi bor i Irland). De skal bo hos os i 7 natter. De er godt nok ikke nem at underholde i saa laenge tid.

De kommer med Remolade i det mindst...

Er der nogen herind der ser serien "Vikings" for resten? Vi er paa saeson 3 og den er ret god synes jeg. Jeg kan godt lide at det bruger tid paa at fortaelle om de nordisk guder / helte.
 

Dysfunctional

Neo Member
Hvis ikke du kunne lide S1 så er det måske ikke for dig. Jeg kunne godt lide den fra starten.
Nu har jeg fornøjelsen af at bo sammen med en der læser historie på 5. semester og han har udpeget så mange fejl med Vikings at jeg virkelig ikke kan nyde den serie længere..
Hygger mig dog med Sons Of Anarchy lige for tiden.
 

bjaelke

Member
Nu har jeg fornøjelsen af at bo sammen med en der læser historie på 5. semester og han har udpeget så mange fejl med Vikings at jeg virkelig ikke kan nyde den serie længere..
Samme dilemma her. Arbejdede paa et vikingemuseum, da foerste saeson loeb over skaermen.
 

Bradach

Member
Nu har jeg fornøjelsen af at bo sammen med en der læser historie på 5. semester og han har udpeget så mange fejl med Vikings at jeg virkelig ikke kan nyde den serie længere..
Hygger mig dog med Sons Of Anarchy lige for tiden.

Øv. Ogsaa med det de siger om guderne?

Sons of Anarchy er paa min Netflix liste men jeg har ikke set nogen af dem endnu.

Jeg er lige blevet faerdig med Narcos paa netflix og det kan hoejt anbefales!
 

Pachimari

Member
Jeg ser alt for mange tv serier til at liste dem her, men Vikings er ikke en af dem. Jeg har dog planer om at tjekke det ud, samme med Sons of Anarchy.

Jeg er mere til Agents of Shield, Daredevil, Gotham og The Flash. Ser også Fresh off the Boat, Humans, Scream Queens og alt muligt andet halløj.

Af de nye serier er Quantico og Scream Queens nok de mest interessante pt.
 

TBiddy

Member
Øv. Ogsaa med det de siger om guderne?

Sons of Anarchy er paa min Netflix liste men jeg har ikke set nogen af dem endnu.

Jeg er lige blevet faerdig med Narcos paa netflix og det kan hoejt anbefales!

SoA kan varmt anbefales. Er startet på Narcos, og den er sgu god, so far.
 
Top Bottom