• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.
  • Hey Guest. Check out the NeoGAF 2.2 Update Thread for details on our new Giphy integration and other new features.

Opinion Community Meta GAF |ON| Gaf on Gaf

SLoWMoTIoN

Milk Connoisseur
Feb 2, 2018
21,873
27,387
985
I recently got some nice boots but ima pull the trigger on some nice desktop speakers

headphones are cool and all but it's hard to compare any of them to a proper sound system
Just run an amp to your PC and buy yourself some budget $250 speakers.
 

Airola

Member
Jun 25, 2015
5,506
5,275
700
Finland


The twists... how they turn


Yeah I just learned this myself! :O

Never EVER thought Voost Kain, Freedom Gate Co. and Afro Republican were the same person!
Dude tricked us all, I got punk'd!
 

e&e

Gold Member
Nov 17, 2020
363
425
395
I’ll take a break myself. My wife and I want a third kid (preying for son). If she gets pregnant I’ll definitely be taking a break for a few months.

I must have a son swimming in there. I can’t have three girls. That’s too much estrogen for me to handle

My second baby came in early 2020. So sex life kinda dry now. Have two girls to take care of, read too every night and make sure they don’t grow up to be woke

Showing them a picture of AOC puts the fear of god into them.

figuratively
You sound like me lmao...besides the AOC part, that girl is FIRE!
 
Last edited:
  • Triggered
Reactions: ManofOne

Mista

Dragonslayer
Nov 21, 2014
20,441
35,384
1,420
I started watching TWD for the first time 3 days ago and god damn so far the show is good

All those years I never bothered because I thought its only about zombies but turned out its more

Hopefully it continues being like this but my friends told me to keep the expectations down a bit
 
Aug 30, 2018
2,078
2,417
695
I started watching TWD for the first time 3 days ago and god damn so far the show is good

All those years I never bothered because I thought its only about zombies but turned out its more

Hopefully it continues being like this but my friends told me to keep the expectations down a bit
The beginning the of series is fantastic, in general opinion

It starts to get a little iffy later on, so I'd agree with your buddies that you should keep your expectations tempered
 
  • Strength
Reactions: Mista

Ornlu

Member
Oct 31, 2018
3,927
6,285
675
I started watching TWD for the first time 3 days ago and god damn so far the show is good

All those years I never bothered because I thought its only about zombies but turned out its more

Hopefully it continues being like this but my friends told me to keep the expectations down a bit

When you realize the show has gone to shit, drop it like a bad habit; it doesn't come back. :messenger_downcast_sweat:
 
  • Like
Reactions: Tesseract

Tesseract

Crushed by Thanos
Dec 7, 2008
61,101
69,078
1,875
en.wikipedia.org
What are you looking to do? Mess around with it?
admittedly none of my work needs it right now but i'm kinda tired of working offline with all assets hidden

lumen to annihilate staggering lightmaps, nanite to obliterate polygon count / memory or draw budgets

current production swarm takes about an hour on my rig, which means i'm basically just losing gobs of time ...

lots of psychedelic work that infuses ideas and lessons learned from the demoscene
 

nush

Gold Member
Oct 16, 2017
9,480
24,495
825
A long haul flight from wherever you are.
admittedly none of my work needs it right now but i'm kinda tired of working offline with all assets hidden

lumen to annihilate staggering lightmaps, nanite to obliterate polygon count / memory or draw budgets

current production swarm takes about an hour on my rig, which means i'm basically just losing gobs of time ...

lots of psychedelic work that infuses ideas and lessons learned from the demoscene
 

ManofOne

Plus Member
Nov 4, 2020
2,518
6,103
730
admittedly none of my work needs it right now but i'm kinda tired of working offline with all assets hidden

lumen to annihilate staggering lightmaps, nanite to obliterate polygon count / memory or draw budgets

current production swarm takes about an hour on my rig, which means i'm basically just losing gobs of time ...

lots of psychedelic work that infuses ideas and lessons learned from the demoscene